“God mat!”

mån 26/7
20:00
Rankad som nr 3 av 15 Restauranger i Öregrund
Omdömet skrevs 12 juni 2017

God mat, finfin service, mysigt, bra läge. Kan verkligen rekommendera deras vällagade lamm - supergott!

Tack Olle E

Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Mat i världsklass måste jag säga!
Hela sällskapet va mer än nöjda!
Meny som det blir svårt att vara missnöjd med. Finns små rätter där du kan plocka i hop det som passar dig.
Lamm en höjdare, ja det va allt vi valde förresten :-)
Mycket trevlig personal med toppen service!!
Är du i Öregrund är detta ett måste!!!

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack bellaUppsala
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen igår för morsdag middag, bemötandet, ordningen, miljön och MATEN var perfekt, maten kan varit bland det godaste jag ätit. Riktigt bra smaker, rekommenderas!

Tack Destination659207
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Har besökt denna härliga restaurang varje år sedan start. Framförallt för den goda maten givetvis men även för superservice! I år överträffar de mina, redan höga, förväntningar med sin nya meny med småplock. Första veckan de öppnade var jag där 3 av 4 öppna dagar. Kunde inte låta bli. Tog med ett gäng kompisar som var på besök också. Så skönt att alla kan välja om de vill ha en hel rätt eller lite småplock. Söderströms lammracks är en klar favorit och likaså heta scampi. Kommer vara ett stamställe i sommar!

Tack CamillaM584
Omdömet skrevs 19 december 2016

En restaurang som tyvärr är placerad på så sätt att den kräver bra väder för full njutning. Maten är vanligtvis god, menyn något begränsad och något dyr.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack PeO546

Resenärer som tittade på Söderströms tittade också på

Öregrund, Uppsala län

Besökt Söderströms? Berätta vad du tyckte!