“Grymt ställe!”

Tre Toppar Glasscafet
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Onsala
Kök: Café
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Både glassen och de hemgjorda rånen smakade fantastiskt! Dessutom väldigt trevlig personal och fin miljö!

Datum för besöket: juli 2021
Tack soniasigne

Omdömet skrevs 23 juni 2021

Mycket god glass från lejonet & björnen i såå goda hembakade rån!! Väldigt trevligt bemötande från personal. Absolut värt ett besök

Tack lisatJ6453RL
Omdömet skrevs 23 juni 2021 från mobil enhet

Väldigt god glass (Lejonet&Björnen) med våfflor bakade på plats. Fint läge i hamnen med sittplatser på lite olika ställen.

TT är dessutom en seriös arbetsgivare med en bra chef där sommarjobbarna får kontrakt och tydliga scheman. För mig smakar glassen extra gott då.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack exmountainranger
Omdömet skrevs 22 juni 2021

Trots att jag varit på många ställen i världen och ätit glass (älskar glass haha) så finns det inget ställe jag hellre väljer än tre toppar i Onsala. Deras glass är magisk, deras rån likaså, deras anställda helt fantastiska och läget toppklass. Jag skulle inte bara rekommendera detta stället utan se det som en vädjan- ni måste bara dit!

Tack emelieh407
Omdömet skrevs 22 juni 2021

Kan bara hålla med alla andra kommentarer här. Väldigt trevlig personal och ekologisk glass i hemlagade rån. Grym havsutsikt, både från sittplatserna vid caféet eller om man tar en promenad runt hamnen. Det är banne mig så somrigt det kan bli :)
Öppettiderna hittas smidigast på Instagram. Det är ett givet resmål.

Tack lnetzel

Resenärer som tittade på Tre Toppar Glasscafet tittade också på

Onsala, Hallands län
Onsala, Hallands län

Besökt Tre Toppar Glasscafet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.