“Tre toppar Gottskär”

Tre Toppar Glasscafet
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Onsala
Kök: Café
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Jättegoda hembakade rån och fantastisk glass. Verkligen värt ett besök om ni är i närheten. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack IdaPalren

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Både jag och min kompis tog varsin mjukglass, hon med lakrits strössel och jag med choklad strössel. På tre toppar snålas det varken med glassen eller strösslet men det kan ju bero på de underbara arbetarna denna dag. Och de hemmagjorda rånen var pricken över i:et
Så traska er ner till tretoppars glass café, det är värt det

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Hannatipsar
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

God glass som med bra smaker från Lejonet & Björnen. Ligger mysigt nere i hamnen i Gottskär och man kan ta med glassen och sätta sig vid havskanten eller på någon brygga. Ofta kö 5-10 min vid fint väder.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack MNeckman
Omdömet skrevs 30 april 2019 från mobil enhet

Hört mycket om det här stället. Har tydligen blivit lite av ett standardutflyktsmål i Träslövsläge.
Inte särskilt imponerad. Standardglass i goda hembakade våffelstrutar. OK men inte något som sticker ut.

Datum för besöket: april 2019
3  Tack bjornsleman
Missen_Mina, Ägare på Tre Toppar Glasscafet, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2020

Hej,
Du har recenserat fel glasskafé, vi ligger i Gottskär och serverar kvalitét glass från Lejonet & Björnen i hembakta rån.
Väl mött/Marina

Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Kanongoda hemagjorda stora glassrån. Lösglass i många olika smaker. Härlig marin miljö i Gottskärs hamn i Onsala.
Rekommenderas att besöka och sitta ner på uteserveringen när solen skiner en härlig sommardag

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 323hansm

Resenärer som tittade på Tre Toppar Glasscafet tittade också på

Onsala, Hallands län
Onsala, Hallands län

Besökt Tre Toppar Glasscafet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.