Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Anlände vid tolv och eftersom rummen är klar för incheckning vid femton så började vi med bad och bastu nere vid sjön. Härligt!
Tillbaks på slottet checkade vi in och njöt av generöst afternoon tea. Därefter väntade en underhållande och intressant slottsvandring med slottsfrun. Biljard fyllde tiden till fördrinken innan middagen. Middagen var magisk och välkomponerad dryck till.
Extra plus i kanten till den genomgående trevliga och professionella personalen. Sov i ett av tornrummen innan frukost och hemfärd. Tveklöst 5/5.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Niklas L
Linda W, Public Relations Manager på Rånäs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Niklas!

Tusen tack för de fina orden.
Vi blir alltid lika glada när vi får läsa om gästernas vistelser och att vi hjälpt till och skapat ett minne som ni kan bära med er.

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig omgivning men kvalitén på deras afternoon tea är klart undermålig.
Det saknas kunskap vad gäller kvalitet på bakverk och annan förtäring. Mycket tråkigt. Serveringspersonalen är fantastiskt gulliga och en tillgång för Rånäs Slott.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Anni L
Linda W, Public Relations Manager på Rånäs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej Anni!

Tack för att du tagit dig tid och skriva ner ett omdöme om er vistelse.

Vi arbetar hela tiden på att bli bättre och vi tar gärna emot lite mer information om afternoonteat och vad ni upplevde som negativt.
Skicka det på min mail - marknad@ranasslott.se

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt en fantastisk god 5 rätters middag med vinpaket. Dagen efter så intog vi en god frukost, en skön behandling, bubblade i badet vid sjön och avslutade förmiddagen med after noon tee. Helt suverän vistelse som vi rekommenderar alla som vill njuta lite extra.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Niklas P
Linda W, Informationsansvarig på Rånäs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Niklas!

Vad glada och stolta vi blir av att läsa din utvärdering. Vi jobbar hela tiden på att ge våra gäster en minnesvärd upplevelse.
Ni är varmt välkomna tillbaka!!

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe för konferens. Bra lokaler och servicen var utmärkt. Rummen låg en bit från slottet men var utmärkta och skapade en gemytlig känsla. Vacker omgivning även om det var snö ute. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
1  Tack Alexander G
Linda W, Informationsansvarig på Rånäs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Hej Alexander!

Tack för din fina rekommendation.

Ni är varmt välkomna tillbaka och njuta av andra årstider här på Slottet!

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Jag och min man bodde på det helt sjukt underbart fina Rånäs slott från fredag till lördag en vacker solig snöig helg. Det är så vackert inuti så man kan bara stå länge och stirra och beundra allt, speciellt taken! Vårt rum var inne på slottet högst upp i ena flygeln, rum 25. Så i alla fall vårat rum var totalt knäpptyst! Vi tog SPA behandling i det mysiga källarSPAt. Mycket avkopplande och skönt (lite kyligt i rummen kanske när man ligger still så länge.. man börjar man frysa lite efter ett tag.. trots den sköna värmedynan :). Sedan afternoon tea med massa gott. Gick lite egen spökvandring i spökrummet uppe på vinden. Promenerade ner till dom varma bubbelbaden nere vid sjön (som vi tyvärr inte kunde njuta av för vi var så dumma att glömma badkläder :( ) Så sugna på att hoppa i! (-8 ute). Sedan lite drinkar i baren och ett parti biljard följt av en helt otrolig 5-rättersmeny. Bland det godaste vi ätit! Och så vackert upplagt. Personalen grym! Kunnig om vin och mycket lyhörda när och hur man ville ha sina rätter. Efter god natts sömn i supersköna sängar väntade underbar frukostbuffé.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
2  Tack Katrin N
Linda W, Informationsansvarig på Rånäs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Hej Katrin!

Vi bugar och bockar för de fina orden ni skrivit.
Blir så glada när vi får feedback om att vi gör ett bra jobb =)

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Linda
Marknad / receptionen