“Glorifierad pizzeria med dålig service och bristande kvalitet på maten”
Omdöme om Bella Gästis

Bella Gästis
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Hunnebostrand
Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Vi fick vänta 55 minuter på vår mat. En av rätterna saknades, den kom sedan inom 15 minuter. Hamburgaren var överstekt och den picklade rödlöken smakade allt annat än färsk och såg en månad gammal ut, som röd surkål. Hur kan man servera sånt? Jag förstår inte. Servicen är knapp här och man känner sig tyvärr inte alls så sedd här utan får hugga någon servitris i farten och får be om service. De är snälla och trevliga men stressade och verkar inte så rutinerade. På vägen ut ser vi en skylt på väggen om att de serverar nyårssupé. Den såg vi inget om i menyn och servitriserna nämnde den inte heller.
Hit vill jag inte ta mina gäster igen tills de bättrat på maten och servicen. Idag känns pizzorna som säkraste kortet och tyvärr känns Bella Gästis som en glorifierad pizzeria som verkar vilja ge sig ut för att vara en bättre krog än vad den är.

Datum för besöket: december 2018
Tack Mytastebudz

Jag äter dagens lunch där då och då: Oftast är det mycket god smak på maten (jag tar oftast fisk) inkluderande soppa, som jag tror baseras på självtillverkad god fond.

Jag och min fru äter där någon enstaka kväll: I de flesta fall har maten varit välsmakande och vinförslagen passande.

Datum för besöket: november 2018
1  Tack magnuswangblad
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Spontanbesök men blev varmt välkomnad och fick bord med utsikt över vatten och sjöbodar. Var frusen, men inte jättehungrig efter novemberpromenad så valde halv fisksoppa. Perfekt val, smakade utmärkt. Uppmärksam personal, snabb men inte stressig servering. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2018
1  Tack Suzanne D
Omdömet skrevs 19 oktober 2018

Varierad meny oftast ett budgetalternativ pizzorna bland de bästa. Kvalificerad personal som gör sitt bästa för kunden

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Rafffen
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Varför skall det vara så ojämt på denna restaurang,från absolut toppen mat till riktigt dåligt.De serverar ett bra salladsbord varmrätt samt kaffe o kaka för 105 kr.Skärpning önskas omgånde!

Datum för besöket: september 2018
Tack Leif B

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Smögen, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!