“En mycket viktig helårsrestaurang i Hunnebostrand.”
Omdöme om Bella Gästis

Bella Gästis
Rankad som nr 1 av 9 Restauranger i Hunnebostrand
Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Jag äter dagens lunch där då och då: Oftast är det mycket god smak på maten (jag tar oftast fisk) inkluderande soppa, som jag tror baseras på självtillverkad god fond.

Jag och min fru äter där någon enstaka kväll: I de flesta fall har maten varit välsmakande och vinförslagen passande.

Datum för besöket: november 2018
1  Tack magnuswangblad

Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Spontanbesök men blev varmt välkomnad och fick bord med utsikt över vatten och sjöbodar. Var frusen, men inte jättehungrig efter novemberpromenad så valde halv fisksoppa. Perfekt val, smakade utmärkt. Uppmärksam personal, snabb men inte stressig servering. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2018
1  Tack Suzanne D
Omdömet skrevs 19 oktober 2018

Varierad meny oftast ett budgetalternativ pizzorna bland de bästa. Kvalificerad personal som gör sitt bästa för kunden

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Rafffen
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Varför skall det vara så ojämt på denna restaurang,från absolut toppen mat till riktigt dåligt.De serverar ett bra salladsbord varmrätt samt kaffe o kaka för 105 kr.Skärpning önskas omgånde!

Datum för besöket: september 2018
Tack Leif B
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

En riktig klassiker. Serverar alltid god mat med trevlig och bra personal. Mycket fin miljö. I pizza väg kan jag rekommendera Havsbris.
Man kan även ta take-away vilket är uppskattat om man vill sitta någon annanstans på sommaren.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Ultraboyen

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Smögen, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!