“Professionell service”

Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 oktober 2018

Varierad meny oftast ett budgetalternativ pizzorna bland de bästa. Kvalificerad personal som gör sitt bästa för kunden

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Rafffen

Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Varför skall det vara så ojämt på denna restaurang,från absolut toppen mat till riktigt dåligt.De serverar ett bra salladsbord varmrätt samt kaffe o kaka för 105 kr.Skärpning önskas omgånde!

Datum för besöket: september 2018
Tack Leif B
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

En riktig klassiker. Serverar alltid god mat med trevlig och bra personal. Mycket fin miljö. I pizza väg kan jag rekommendera Havsbris.
Man kan även ta take-away vilket är uppskattat om man vill sitta någon annanstans på sommaren.

1  Tack Ultraboyen
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang vid kajen och fantastiskt att se solen gå ner i havet. Maten av hög klass och bra service och personal. Skaldjur och fisk så klart musslorna fantastiska

1  Tack scf47
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Läste många dåliga omdömen på Tripadvisor, men vi valde stället ändå.

Måste säga att vi blev väldigt överraskade. Vi fick vänta på bord, vilket man förstår i semestertider.

Efter 10 minuters vänta fick vi ett bord.
Beställde maten direkt och 20 minuter senare stod den på bordet.

Kebabpizzan som jag tog var väldigt bra! Mycket smaker och lagom mycket utav allt.

Ses igen!

1  Tack davidaR3577DV

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Hunnebostrand, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!