“Middag”

Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang vid kajen och fantastiskt att se solen gå ner i havet. Maten av hög klass och bra service och personal. Skaldjur och fisk så klart musslorna fantastiska

1  Tack scf47

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Läste många dåliga omdömen på Tripadvisor, men vi valde stället ändå.

Måste säga att vi blev väldigt överraskade. Vi fick vänta på bord, vilket man förstår i semestertider.

Efter 10 minuters vänta fick vi ett bord.
Beställde maten direkt och 20 minuter senare stod den på bordet.

Kebabpizzan som jag tog var väldigt bra! Mycket smaker och lagom mycket utav allt.

Ses igen!

1  Tack davidaR3577DV
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var 9 personer som beställde olika rätter. Alla var överens om att stället behöver en bättre kock. Jag åt den mest smaklösa Bellaburgaren någonsin.

Tack Michael M
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Fin omgivning i vackra Hunnebostrand lyfter omdömet till en trea. Fish and Chips lika charmigt som Saharas öken. Torrt, variationsfattigt och smaklöst. Poppels öl från Jonsered räddade på något sätt måltiden. Grannens Bella Burgare var föremål för samma omdöme.

Tack HaRa37
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Riktigt god pizza!! Kyparen var väldigt bra och trevlig. Fick bord direkt (14:00) och maten efter endast 30 min.

1  Tack Claes C

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Hunnebostrand, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!