“Middag utan smak”

Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var 9 personer som beställde olika rätter. Alla var överens om att stället behöver en bättre kock. Jag åt den mest smaklösa Bellaburgaren någonsin.

Tack Michael M

Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Fin omgivning i vackra Hunnebostrand lyfter omdömet till en trea. Fish and Chips lika charmigt som Saharas öken. Torrt, variationsfattigt och smaklöst. Poppels öl från Jonsered räddade på något sätt måltiden. Grannens Bella Burgare var föremål för samma omdöme.

Tack HaRa37
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Riktigt god pizza!! Kyparen var väldigt bra och trevlig. Fick bord direkt (14:00) och maten efter endast 30 min.

1  Tack Claes C
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegoda pizzor. Vi beställde fyra olika och alla var nöjda. Min pizza med kantareller var underbart god. Vi blev proppmätta. Jättebra service och vi fick beställa snabbt efter det att vi fick bord. Tog en halvtimma från det att vi kom till det att vi hade pizzorna på bordet.
Innan vi fick maten fick vi gott bröd och vispat smör.

1  Tack Kristina C
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Riktigt bra mat i fin miljö med trevlig personal. Pizzorna är i världsklass!
Här kan man lägga till med båten direkt vid krogen.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack 575niclasl

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Hunnebostrand, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!