“Lunch”

Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Jättegoda pizzor. Vi beställde fyra olika och alla var nöjda. Min pizza med kantareller var underbart god. Vi blev proppmätta. Jättebra service och vi fick beställa snabbt efter det att vi fick bord. Tog en halvtimma från det att vi kom till det att vi hade pizzorna på bordet.
Innan vi fick maten fick vi gott bröd och vispat smör.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Kristina C

Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Riktigt bra mat i fin miljö med trevlig personal. Pizzorna är i världsklass!
Här kan man lägga till med båten direkt vid krogen.

Datum för besöket: december 2017
1  Tack 575niclasl
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Kanon ställe!! Pizzan var helt perfekt!! Vi tog in fyra olika pizzor och alla blev lika nöjda. Måste provas!!!

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack Humle K
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Nej, det här var inte vad vi förväntat oss. Maten var knappt ok, men servicen usel med en totalt ointresserad servitör. Förstår att det är högsäsong och mycket att göra, men ett trevligt bemötande räddar i alla fall lite. Det finns flera bättre ställen längs hamnen, som inte bara lever på sitt namn

Datum för besöket: juli 2018
Tack matslundgren
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

God mat efter lång väntan. Servicen effektiv men helt opersonlig och lite nonchalant. Långa köer men visst kan man kosta på sig att tacka för att folk sitter och väntar. Och visst kan man fråga om maten var god även om det tar tid. Och visst kan man vänta med att hälla upp vita vinet medan gästerna dricker upp drinken. Allra helst om gästen säger det. Men viktigast är väl att det går snabbt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack tompa63

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län

Smögen, Västra Götalands län
Hunnebostrand, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!