“Restaurang”

Kök: Pizza, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Här kan de laga mat och har lärt säg vad service är rekommenderar denna restaurang!Ny trevlig bar för sköna kvällar!

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Leif B

Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang, god pizza, trevlig personal men ingen merförsäljning... Därav 4/5. Men jag kommer tillbaka!

Datum för besöket: april 2017
1  Tack skogsmusen
Omdömet skrevs 28 april 2017 från mobil enhet

God mat i en mysig miljö med utsikt över vattnet. I dag blev lunchmenyn. Vi har även ätit de goda pizzorna. Rekommenderas varm och vi kommer tillbaka

Datum för besöket: april 2017
2  Tack 210nina
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Besökte Hunnebo och passade då på och äta dagens lunch på Bella Gästis.
3 rätter att välja på (denna dag jägarbiff, fisk och risotto) för 99:-.
Trevlig miljö vid hamnen och serviceinriktad personal till den goda och välsmakande maten gör detta ställe perfekt för lunch.

Datum för besöket: mars 2017
Tack 74gunnar74
Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Besökte ett vinterlugnt Bella Gästis idag. Trevligt bemötande och trevlig miljö.
Pizzan jag tog var Scampi.
Snabb servering och god salladsbuffet.
Men .. jag blev lite besviken på pizzan.
Det stod "havskräftor" i menyn, men på pizzan låg det "kräftor i saltlake". Rikligt med dom var det och pizzan var god.
Jag väntade inte mig annat än "riktiga västkustkräftor" av Bella, på vilken annan pizzeria som helst ja, men inte på Bella. Därför blev jag lite besviken.
Alla andra gånger har jag blivit nöjd så min förväntan var väl för uppskruvad.

Datum för besöket: januari 2017
2  Tack MMGghost

Resenärer som tittade på Bella Gästis tittade också på

Hunnebostrand, Västra Götalands län
Smögen, Västra Götalands län

Hunnebostrand, Västra Götalands län
Smögen, Västra Götalands län

Besökt Bella Gästis? Berätta vad du tyckte!