“Härlig dagsutflykt”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Varit flera ggr förut, men nu första gg på 5-6 år, och allt har förändrats, smidigt att boka utrustning /liftkort (och betala) online, klart att hämta när jag kom. Gillade nya Halmstad (grön/blå) som passade mig som vid dagens början var ringrostig, blev ett par svängar till gamla del också så klart. Tog med matsäck och kaffe som smakar bäst när man sitter ute... Nästan inga köer, aldrig känslan av trängsel eller högtrafik i backarna...

Tack Helsingborgaren

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Hallandsåsen är inte så hög och brant, så backarna kan ju inte göra underverk.
Detta är en anläggning perfekt för nybörjare. Mer vana skidåkare tröttnar snabbt.

Tack Ursula D
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk snö. En blandning av vanlig kanonsnö,och en för mig ny, form av konstsnö som var grovkornig och helt underbar att åks på!
Fint pistat, mycket folk men inga köer! Snabb utlämning av hyrskidor!

Tack BertilR9
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Bra skidåkning, flera nedfarter och liftar. Olika nivåer för både barn och vuxna. Perfekt för en dagstur. Smidigt system med förbokning av skidor och liftkort.

Tack JohanTegner
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Uthyrningen av skidor o köp av skipass samt återlämningen fungerar väldigt smidigt. Vi förbokade online o allt klart när vi kom.
Backarna är vad man kan få på Hallandsåsen. Näst intill ingen kö till lift trots många åkare. En trevlig heldag.

1  Tack anders s

Resenärer som tittade på Vallasens Skidanlaggning AB tittade också på

Ängelholm, Skåne län

Besökt Vallasens Skidanlaggning AB? Berätta vad du tyckte!