Spara
Höjdpunkter från omdömen
Helt ok skidhelg

Vi var överlag helnöjda med våra två dagar i Vallåsen. Relativt långa nedfarter för att vara i ... läs mer

Omdömet skrevs 22 februari 2021
Petrabirgersson
Kristianstad, Sverige
från mobil enhet
Härlig dagsutflykt

Varit flera ggr förut, men nu första gg på 5-6 år, och allt har förändrats, smidigt att boka ... läs mer

Omdömet skrevs 31 mars 2018
Magnus M
Helsingborg, Sverige
Läs alla 37 omdömen

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Bra skidåkning, flera nedfarter och liftar. Olika nivåer för både barn och vuxna. Perfekt för en dagstur. Smidigt system med förbokning av skidor och liftkort.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack johan415
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Uthyrningen av skidor o köp av skipass samt återlämningen fungerar väldigt smidigt. Vi förbokade online o allt klart när vi kom.
Backarna är vad man kan få på Hallandsåsen. Näst intill ingen kö till lift trots många åkare. En trevlig heldag.

Datum för upplevelsen: februari 2018
1  Tack anderss885
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Kanon dag med stora variationer på backar och utmaningar. En rekommendation är att hyra en riktig downhill cykel, upplevelsen blir helt annan än med den vanliga enkel dämpade MTB jag körde med, det är värt pengarna. Möjlighet att även köra upp i systemet på tuff MTB slinga.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Anders R
Omdömet skrevs 6 september 2017

Härlig utsikt och bra backar för nybörjare både för skidor och för cykel. Trevligt bemötande och närhet till mat och övernattning.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack karramolla
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Åkte dit sista dagen backarna var öppna för säsongen och bokade skidor på nätet i förväg. Skidorna med tillbehör stod färdiga i sitt numrerade bås,smidigt.
Backarna är inte Alperna men som nybörjare och inte vill åka på veckolång skidresa är detta precis lagom. Inga köer vid liftarna men ett tips är ta med egen matsäck.

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack anderss885