“Underbart! Lätt värt den extra körningen!”
Omdöme om EM

EM
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Jörlanda
Beskrivning: Välkommen till det vietnamesiska köket, EM i Jörlanda. Hos EM serverar vi autentisk och genuin vietnamesiska maträtter. En smak av Vietnam helt enkelt.
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Mitt ute i ingenstans finns något av den godaste vietnamesiska maten jag ätit! Allt var gjort med kärlek, super färska råvaror (till och med tofun och lemonaden var hemmagjord med färsk mynta.)

Verkligen prisvärt, och portionerna var välfyllda. Vi blev så mätta (kunde inte sluta äta).

Jag åt laxen med ananas (söt, fräsch, stark med mycket fisk!) och mangosalladen (bra mix av smaker och frukten var noga utvald).
Kimchin vi fick vid sidan var dunder fräsch!

Trevligt bemötande och service, kommer att köra ut hit igen när jag får tillfälle!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Magxz

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat på och trevligt bemötande. Vi äter där så det ofta vi kan . Mycket prisvärt för dagens rätt.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack H2786NYmarieb
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Vilken lyckträff! En till det yttre anspråkslös restaurang, men som erbjuder fantastiskt god, vällagad mat. Blev dessutom otroligt vänligt och personligt bemötta. Värt en omväg och missa inte de färska vårrullarna eller mangosalladen för den delen!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack J8084LPmarias
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Otroligt trevlig personal som var välkomnande från första stund. Vi var 6 vuxna och två barn.
De tyckte det var roligt att vi hade barnen med oss och fick även dem att känna sig välkomna (barnen är 3 och 1 år).
Maten var även den i toppklass, och de fyllde på vatten utan att vi behövde be om det.
De kom även och såg till så att allt var till belåtenhet och kollade om vi behövde mer ris etc.

Kan verkligen rekommendera den här restaurangen!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack carolineo312
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig matupplevelse. Vällagat och fint serverade rätter. Personalen var mycket trevliga och avspända. Stanna gärna till här. Så originellt med en vietnamesisk restaurang på ett oväntat ställe. Heders

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack toivow581

Resenärer som tittade på EM tittade också på

Jörlanda, Västra Götalands län

Besökt EM? Berätta vad du tyckte!