“Trevlig restaurantupplevelse”
Omdöme om EM

EM
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Jörlanda
Beskrivning: Välkommen till det vietnamesiska köket, EM i Jörlanda. Hos EM serverar vi autentisk och genuin vietnamesiska maträtter. En smak av Vietnam helt enkelt.
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig matupplevelse. Vällagat och fint serverade rätter. Personalen var mycket trevliga och avspända. Stanna gärna till här. Så originellt med en vietnamesisk restaurang på ett oväntat ställe. Heders

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack toivow581

Omdömet skrevs 27 juni 2020

Bra mat och trevlig personal. Åt deras köttbullar till lunch. Kul med en vietnamesisk restaurang i Stenungsundsområdet.

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 12 september 2020

Datum för besöket: september 2020
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Datum för besöket: juli 2020

Resenärer som tittade på EM tittade också på

Jörlanda, Västra Götalands län

Besökt EM? Berätta vad du tyckte!