Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Bra basecamp för utflykter i höga kusten. Vi hade ett tält och bodde på de bästa plana platserna precis vid strandkanten .Bra service samt oväntat bra Restaurang / pizza.
Brukar ha transfer till start av höga kusten leden men inte detta år .

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack hansj448
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi campade med tält. Vi hade plats precis vid vattnet med el. Enkel och bra camping.
Det ligger nära Höga kusten bron. Lugn och fin camping. Dusch och Wc var fräscht. Det finns möjlighet att använda kök med micro. Det finns TV-rum. Minigolfbana och restaurang finns också.

Tack 225sabineb
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Hyrde en stuga(ej deluxe) i 2 nätter, helnöjda. Sköna sängar, fanns allt som man behövde. Bra läge i förhållande till höga kusten. Det enda man kan klaga på var att kylskåpet lät högt, och någon gång i timmen, om det inte hade varit för detta så är det 5/5 som camping betraktat.

1  Tack Henkemannet
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Helt okej camping för att stå ngr dagar. Vacker utsikt och fräscht servicehus. För en barnfamilj så hade det gärna varit önskvärt med lite mera lekplats. Finns gungor och en lekstuga men hade gärna sett att det fanns ngn typ av klätterställning osv.

Tack A6517KDsandrag
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Campingen ligger väldigt fint vid sjön och har många platser direkt vid sjön. Lite backigt vilket gör att flera platser har lutning. Trevligt bemötande vid receptionen som också gav tips om utflyktsmål. Toaletter och kök rent och snyggt men lite trångt när campingen var full. Infarten var väldigt trång och det blir lätt kö och rörigt. Receptionen verkade stänga 19.00 vilket inte var så bra.

Tack 97anderse