Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter. Allting var toppen, visst enkelt men räckte gott för oss. Bra frukost med mycket att välja på. Mysig bar och trevlig personal. Bastu och jakuzzi var ett plus. Lagom avstånd till Kläppen eller Sälen.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Luddeludde
Omdömet skrevs 25 februari 2017

Enkelt boende med små rum utan dusch/toalett men fungerar bra för kortare vistelse tex innan Vasaloppet. Mycket trevlig personal (Johan) och bra frukost. Prisnivå litet i överkant för ett så enkelt boende.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Bengt H
Omdömet skrevs 6 februari 2016 från mobil enhet

Jag och min 13 åriga son har precis spenderat två dygn på Forsgården och vi kommer gärna tillbaka igen. Små trevliga rum och väldigt trevlig personal. Lyhört mellan rum men väldigt lugnt. Mysig bar-restaurang. Bra frukost. Nära Kläppen. Rekommenderas.

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Olle H
Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Mysigt, bra bar, trevlig personal och sköna sängar. Enkelt men funkar!

Ca 10km till Lindvallen, 400kr med taxi enkel på helg.

Litet rum, men också bra pris!

Maten funkar, inte världsklass men inte dåligt!

En Ipa Lagunita 78kr.

Kommer gärna tillbaka!

Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack patricsjogren
Omdömet skrevs 7 oktober 2013

Har bott två gånger, ett par nätter per gång. Första gången hade vi ett dubbelrum i huvudbyggnaden. Bra sängar men trångt och mycket lyhört. Handfat på rummet men toa och dusch i korridoren. Andra gången bodde vi i annexet. Två våningssängar, extremt spartansk inredning. Vandrarhem, helt enkelt. Frukosten enkel men ok, middag bra husmanskost. Extremt familjär anläggning med mycket trevlig personel/ägare.

• Bodde här: februari 2013, reste med familjen
Tack matbyr