eDreams
Priceline
FindHotel131 US$
Trip.com
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi trivdes jättebra i denna fina byggnad. Många fina allmäna rum o härlig trädgård.
Frukosten hadde allt man kan önska sig.
Extra plus till personalen ( spec receptionen).
Vi kommer gärna tillbaka även om vi har långt att åka.
Mats o Annelie...

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 47matss
Söråkers Herrgård, Gästservice/reception på Söråkers Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2020

Tack för att ni valde att bo hos oss, vi uppskattar er feedback. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Bra bemötande, personligservice, mysigt och härligt ställe att bo på! Personalen gör allt för att man ska trivas och känna sig välkomna. Nära till mysiga sommar utflykter, bra park ytor för barn att leka på,finns badtunnor för föräldrarna.
Rekommenderar verkligen andra att testa denna mysiga Herrgård!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Z9388CDemmaa

Tack för att ni valde att bo hos oss, vi uppskattar er feedback. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi var 3 vänner som bokade in oss på en måbrahelg med gongbad, yoga, spabad, afternonethe och trerätters middag, och det ångrar vi verkligen inte. Vi möttes av ett underbart gäng som hälsade oss välkomna med sång och musik. Trotts att herrgården var sliten var den fylld med värme och historia. Maten var fantastisk, en riktig gourmerestaurang. Vi bara njöt. Det enda felet var att det gick alldeles för fort. Önskade att måbrahelgen börjat på fredag em och slutat på söndag.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 189kristinam
sorakersherrgard, Receptionschef på Söråkers Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2020

Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vad roligt att höra att ni tyckte om vår Må Bra Helg. Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 13 februari 2020

Tyvärr mycket undermåligt rum. Detaljer så som dryckesglas och badrockar saknades så var tvungna att fråga om dessa. Kylskåp och klocka var trasiga. Lite allmänt fläckigt.

Personalen var trevliga.

Bra middag i restaurangen men frukostbuffén var ganska sparsam.

Kan tyvärr inte rekommendera.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack AAAfdsg
sorakersherrgard, Receptionschef på Söråkers Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2020

Tack för din feedback. Det är viktigt för oss att få veta både vad som är bra och vad som kan bli bättre. Vi tar till oss av dina synpunkter och ser till att åtgärda det som är trasigt. Vi ska även se över våra rutiner så inget saknas i rummen. Kul att ni uppskattade vår personal och mat.

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Hälsa, kropp & själ var ett mycket trevligt och välorganiserat weekend-arrangemang. Hotellets personal har en fantastisk serviceanda och det var en gemytlig stämning på detta lilla trevliga hotell med historia.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack C577XHinfo
sorakersherrgard, Receptionschef på Söråkers Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Tack för din fina feedback, det betyder mycket för oss. Kul att du trivdes hos oss. Varmt välkommen åter.