“Bra Pizzeria”
Omdöme om Prego Ristorante

Prego Ristorante
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Viken
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Tillmötesgående och serviceminded personal. Vi satt ute, de fixade ett tillfälligt bord då de var fullt på uteserveringen så fort det blev ledigt fick vi flytta. Maten kom snabbt och jätte goda pizzor samt skaldjurspasta. Hämtade ett par gånger hämtpizza under vår vistelse, då vi också var nöjda.

Datum för besöket: juli 2020
Tack FamiljenViFem

Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig personal. Lokalen var bra mycket trevligare och fräschare än vad jag fick intryck av när jag kollade deras webbsida. Många pizzor att välja på. Tunn fin krispig botten med god toppingen. Vi skulle absolut gå hit igen när vi är i Viken.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack italienska
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Maten var sådär och dom hade mage att ta 99:- för en barnpasta med lite ost på.
Skamligt och dåligt bemötande.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Falken75
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Hemskt. De de kallade oxfilé var segt, smaklöst och fullt av senor. När vi klagade bara envisades de tillbaka att det visst var oxfilé, ingen ursäkt. Fruktansvärt dålig service. Aldrig mer. En maträtt för 199 kronor och jag åt nästan inget, det gick helt enkelt inte att äta.

Datum för besöket: juli 2019
Tack BirgittaA241
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Härlig och omtänksam personal. Pizzor av ovanligt god kvalité. Pasta Carbonara är ett mycket gott val.

Datum för besöket: september 2018
Tack 125henrikb

Resenärer som tittade på Prego Ristorante tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Prego Ristorante? Berätta vad du tyckte!