Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger på ett fantastiskt läge. Nära till allt. Personal mycket service minded. Baren/restaurangen mycket trevlig. Kanske kunde ha varit lite mer åt design hållet.
Kanske lite åt det dyrare hållet.

Bodde här: maj 2017
Tack KjellochN
Omdömet skrevs 26 oktober 2016

Bokade i mycket god tid innan Chicago marathon och fick ett bra pris. Blev inte sämre av att vi vid incheckningen blev uppgraderade till en svit på plan 13! Rent och lugnt utan störande gatuljud. Frukost ingår inte i priset, och denna är ganska dyr med svenska mått mätt. Vill man inte äta på hotellet finns det ett par frukosthak i kvarteret, även om det kanske inte blir så mycket billigare ändå. Glöm inte att man i USA gärna delar på maträtter, gäller även frukost! Personalen mycket vänlig och tillmötesgående. De postade våra vykort eftersom vi aldrig hittade någonstans att köpa frimärken. Gångavstånd till det mesta i centrum. Till röd tunnelbanestation 5 min promenad, sedan 2-3 stopp ner till the Loop och marathonstarten vid the Millenium Park.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack MatsK64
Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

Kanske hade jag för höga förväntningar på detta hotell utifrån föregående recensioner - men jag får nästan säga att jag blev besviken. Har bott på en mängd olika hotell i Chicago o jag får nog säga att The Talbott är medelmåttigt! Läget ät toppen två kvarter från Hancock building. Personalen är trevlig. Rummen är det heller inget fel på- men det är heller inget hotell utöver det vanliga. Saknar en röd tråd på rummet och det lilla extra hos personalen. Hotellet är bra, men hade förväntat mig mer och kommer vid vårt besök om några månader igen välja ett annat hotell.

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
1  Tack emmsi
Omdömet skrevs 23 mars 2016

Trevligt mottagande av personalen. Vi blev uppgraderade och fick ett fantastiskt rum på våning 15. Rent, trevligt och utrustat med allt som uppfyllde våra behov. Nära till affärer och restauranger. Kan varmt rekommendera detta ställe.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Helene B
Omdömet skrevs 18 april 2015 från mobil enhet

Mysigt hotell som känns mycket mer personligt än de stora kedjorna. Perfekt ganska lugnt läge med gångavstånd till de de flesta sevärdheter i centrala staden.
Mycket restauranger i området.
Trevlig personal och fina rum, bra badrum med badkar. Kaffekokare. Fritt ganska snabbt wi-fi.
Rekommenderas!

Bodde här: april 2015, reste som ett par