Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 435)
Filtrera omdömen
5 435 resultat
Medlemsbetyg
2 632
1 618
722
296
167
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 632
1 618
722
296
167
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 5 435 omdömen
Omdömet skrevs 19 oktober 2015 från mobil enhet

Hela hotellet känns i behov av uppfräshning. Rummen är bruna och slitna. Med den prisnivån förväntar jag mig lite extra av rummet, men det fanns inga badrockar eller tofflor, värdelöst schampo, inget skohorn, inga topz. Omysig belysning på rummen. Gymmet är litet och det saknas spa. Finns en pool dock, plus för handikappvänlig access till poolen. Frukostrummet är tråkigt och utan fönster. Ok buffé, men frukost ingår inte i rumspriset. Plus för serviceminded personal i receptionen och jättebra miljötänk där man kan välja att avstå från städning av rummet och då få en voucher att använda på hotellets café.

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Susanne B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Bryan W, Manager på Sheraton Grand Chicago, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2015

Hej Susanne B,

Tack för att dela denna senaste experenice med oss. På uppdrag av hela teamet här på Sheraton Chiago skulle jag vilja be om ursäkt för fallande korta av dina expectaitons under thsi senaste besök. Detta är förvisso inte standarden på service som vi proide här och vi kommer att arbeta med teamet för att säkerställa att vi kan ta itu med dessa frågor och se till att vi kan förhindra att liknande expereinces i framtiden. Jag är dock glad att höra att vårt team vid skrivbordet kunde vara en positiv del av denna senaste vistelse, och vi hoppas att du kommer tillbaka för att se oss igen så att vi kan visa en verkligt exceptionella Sheraton Chicago expereince.

Varma hälsningar,
Bryan W.
Front Desk Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 september 2012

Börjar bli lite ålderstiget men håller fortfarande bra kvalitet. Läget är bra med gångavstånd både till Michigan Av och Navy Pier. Bra executive rum och en frukost som ej gör en besviken. Luftig och behaglig lobby med bra personal. Ett plus för baren som är härlig att slå sig ner i vid efter en hel arbetsdag

  • Bodde här: januari 2012, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack ConnoIsseuren
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager på Sheraton Grand Chicago, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeamMarriott, Manager på Sheraton Grand Chicago, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen