“Inte bra!”
Omdöme om Grand Lux Cafe

Grand Lux Cafe
Rankad som nr 172 av 10 804 Restauranger i Chicago
Bra för: Familjer med barn, Vacker utsikt, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Magnificent Mile
Omdömet skrevs 7 december 2016

Var på Grand Lux Cafe igår kväll. Restaurangen är en av våra favoriter som vi alltid besöker under våra besök i Chicago, men denhär gången var det verkligen en katastrof. Vi fick vänta ca 15 minuter på att få beställa, 10 min ytterligare på vår dryck och brödet kom in samtidigt som våra varmrätter efter ca 45 min. Detta är inte ok! Maten var annars god och stämningen och lokalen trevlig. Jag gissar att vi hamnade ikläm då ett större sällskap om ca 20 personer kom nästan samtidigt som oss- men det är ändå inte ok! Tråkigt och en stor besvikelse denna gång!

Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

Vällagad mat från en omfattande meny serveras i en härlig miljö där många bord har utsikt över Michigan ave. Denna gång åt vi misoglaserad lax och en sallad. Rikliga portioner båda två. Gott bröd innan vår mat kom - bra då det tog en bra stund innan maten kom till vårt bord. Trevlig personal!

Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Snabb service, trevlig personal och en härlig miljö. God, vällagad mat- men inte direkt några överraskningar. Ofta 20-40 min väntetid på bord på kvällarna - går ej att boka bord...

Omdömet skrevs 30 december 2014

Vi kommer alltid hit när vi är i Chicago. Otrolig meny, trevlig personal och en härlig miljö. Be gärna om att få ett bord med utsikt över Michigan ave. Min favorit är deras Carbonara! Beställ gärna ett paket med cookies att ta med hem. Restaurangen ingår i samma koncern som Cheesecak factory- men GLC är ett strå vassare!

• Atmosfär
Omdömet skrevs 11 april 2014

Fantastisk lokal. Underbara sallader som är stora nog att dela på. Svårt att välja ur den lockande menyn med mixat asiatiska och kreolska smaker. Populärt med risk för kö på kvällarna

• Atmosfär
Tack Miadose

Resenärer som tittade på Grand Lux Cafe tittade också på

Besökt Grand Lux Cafe? Berätta vad du tyckte!