“Lunch”
Omdöme om RL

RL
Boka med OpenTable
RL har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 47 av 10 804 Restauranger i Chicago
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Uteservering, Bokningar
Område: Magnificent Mile
Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Vi hamnade här utan en reservation vilket gjorde att vi fick vänta ca 30 minuter men då tog vi en drink i baren som smakade väldigt bra. Väl på plats vid vårt bord fick vi bra service men borden tycker jag stod lite väl tätt, man hade sällskapen runtomkring sig uppe ryggen. Maten smakade bra men stack inte ut på något speciellt sätt. Interiören var härlig likt deras butiker. Prisnivån var lite högre än medel.

Tack Kwellberg

Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

Fantastisk restaurang där man måste boka bord nuförtiden! Underbar lokal i preppy stil. Trångt och simmigt - men trevligt och en härlig stämning! Bred meny där alla kan hitta något som passar. Relativt hög prisnivå men det är det defenitivt värt- spara lite rum för desseterna som är ljuvligt goda. Vi åt vår bröllopsmiddag här vilket gör restaurangen extra speciell för oss! Vi kommer garanterat tillbaka nästa gång vi kommer till Chicago. Mycket uppmärksam personal som verkligen har koll på din beställning och vad du ätit! Lovely!

Tack emmsi
Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Det är nästan så att vi åker hela vägen från Sverige för ett besök på denna härliga restaurang. Det känns som att restaurangen det senaste året verkar fått ett uppsving och numera krävs bordsreservation för att få en plats! Mysig miljö med öppen brasa och härlig RL- inredning. Mycket trevlig personal som anstränger sig för sina gäster. Vi åt lobster roll och en köttbit och var mycket nöjda med våra rätter. Det man möjligtvis kan ha negativa åsikter kring är att vi fick vänta nästan 25 minuter trots en bordsreservation. Vi kommer tillbaka!

1  Tack emmsi
Omdömet skrevs 7 januari 2015

Som ett stort RL-fan älskar jag denna restaurang! Vallagad mat i lyxig men samtidigt avslappnad miljö. Att beställa bord är ett måste för kvällen. Börja gärna med en drink i baren med tydlig Ralph Lauren- karraktär. Mycket uppmärksam personal som hela tiden gör allt för dig som gäst. Älskar deras creps till efterrätt! Vi kommer tillbaka!

• Atmosfär
Tack emmsi
Omdömet skrevs 28 maj 2014

En mycket bra restaurang med höga ambitioner. Bra mat och service. Miljön är fantastisk, det är som att sitta på en herrgård i England i början av 1900-talet. Helt magiskt.

Tack Sophie R

Besökt RL? Berätta vad du tyckte!