River Hotel
Central Loop Hotel(Chicago)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 50 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 50 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Wyndham Grand Chicago Riverfront(Chicago)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 250 US$/natt.

Thompson Chicago
  • Restaurang
Best Western River North Hotel(Chicago)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 232 US$/natt.

Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 266 US$/natt.

Club Quarters Hotel, Wacker at Michigan(Chicago)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 58 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 58 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites(Chicago)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 257 US$/natt.

Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 292 US$/natt.

The Langham, Chicago(Chicago)
Omdömet skrevs 23 september 2012

Tips för att välja rum: ask for a river view
  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 14 september 2012

Tips för att välja rum: Get a suite facing the river......unbeatable view!
  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 5 september 2012

Tips för att välja rum: The higher floors have less noise
  • Bodde här: september 2012, reste ensam
Omdömet skrevs 20 augusti 2012

• Bodde här: augusti 2012, reste med vänner
Omdömet skrevs 12 augusti 2012

Tips för att välja rum: If you want a huge room, go somewhere else but how much time do you plan on being in the room?
  • Bodde här: augusti 2012, reste med familjen