“Wow!”

Rankad som nr 12 av 10 828 Restauranger i Chicago
Middagsalternativ: Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Downtown/The Loop
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Med hyfsad jetlag kom vi när de öppnade. Det blev sedan fullt snabbt. Bra service med vänlig personal. Enorm meny, svårt att välja. Gigantiska portioner med riktigt god och vällagad mat. Våfflorna to die for, pannkakorna supergoda, magiska omeletter osv. Bästa stället i Chicago (so far). Rekommenderas. Men kom tidigt. Det blir snabbt kö.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack 719tinaz

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Bra frukostställe. Mycket fräscht och trevligt. Både typisk amerikansk frukost med massor av ägg, bacon, potatis och ost men även en hel del frukt och yoghurt. Trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Martin S
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Mycket att välja mellan och mycket färsk frukt men också typisk amerikansk frukost. Pannkakorna är magiska och portionerna stora (går att dela på två). Lite stimmig lokal men går även att sitta utomhus. Snabb och bra service. Vi var där kl 8 och fick sittplats direkt men 1h senare var det lång kö för att få bord.

Datum för besöket: september 2016
Tack Ida A
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Vill man prova en riktig amerikansk frukost så rekommenderar jag detta ställe. Se dock till att vara ordentligt hungrig och i tid. Var hit första dagen i Chicago så kroppen var mer inställd på lunch än frukost vilket var bra. Det var söndag och klockan ca 07:30 ändå nästan fullt, när vi gick vad det kö utanför så kom i tid. Bra service, jag åt en otroligt god omelett och pankaka med wild berries. Var mätt fram till eftermiddagen.

Datum för besöket: september 2016
Tack 297pernillal
Omdömet skrevs 20 april 2016

Vi åt här några gånger och provade olika saker.
Omelett med råstekt riven potatis. Grymt!
Pannkakor med banan choklad grädde Ojoj vad gott.
Fyller på med kaffe och vatten hela tiden.
Kommer ni efter 8 så räkna med minst 20 min väntan.
Men det är det värt!
Ska upplevas:)

Med vänlig hälsning John

Datum för besöket: april 2016
Tack Johnne68

Resenärer som tittade på Wildberry Pancakes and Cafe tittade också på

Besökt Wildberry Pancakes and Cafe? Berätta vad du tyckte!