Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 778)
Filtrera omdömen
1 778 resultat
Medlemsbetyg
1 525
160
56
18
19
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 525
160
56
18
19
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 778 omdömen
Omdömet skrevs 13 juli 2013

Helt magiskt bra hotell. En upplevelse över den normala med en service som är helt fantastisk. Vi bodde 4 nätter på hotellet i ett stort rum på 16 våningen med utsikt över Michigan Avn. Rummet var stort med ett fantastiskt stort badrum, med goodie bags med alla tänkbara toalettartiklar. När vi kom upp till rummet dröjde det inte länge förrän det knackade på dörren och vi fick en välkomst present i form av en chokladask med belgiska praliner, en bricka med popcorn, godis och Coke till barnen.
På hotellet fanns ett mycket bra gym på 18 våningen med en utsikt över Chicago, många bra maskiner och PT. En våning ner var poolen, helt enastående fin, med ett tillhörande soldäck.
Det enda som kunde ha varit bättre är frukosten, vad det gäller utbud. Hade varit trevligt med en stor härlig frukostbuffé istället för à la cart.

Tips för att välja rum: Vi bodde mot Michigan Avenue som är rätt trafikerad och även av ambulanser (från det närliggande sjukhuset).
  • Bodde här: juni 2013, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Sophie R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ThePeninsulaChi, Manager på The Peninsula Chicago, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2013
Google-översättning

Dear Sophie R,

We are delighted to receive your thoughtful feedback; thank you for taking the time to provide your review. We are pleased to learn you enjoyed the service, your guest room and bathroom, as well as the amenities. We are glad to know the children enjoyed the welcome gift as we truly take pleasure in making our younger guests feel welcome! Thank you for your kind comments on The Spa and Fitness Center; we are happy you were able to enjoy the Spa Sundeck as well. We appreciate your remarks on the breakfast selections and we apologize you found the choices limiting. Although we do not offer a breakfast buffet other than our Sunday Brunch, we offer breakfast in The Lobby, Pierrot Gourmet and through room service and our staff should have been more helpful in pointing out these options to you. We regret this oversight.

We hope to welcome you back again soon to The Peninsula Chicago and thank you for choosing us for your visit. If I can be of any assistance in your next stay, please do not hesitate to contact me at directly at (1-312) 573 6520 or via e-mail at RichardSorensen@peninsula.com.

Warm Regards,

Richard Sorensen
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2012

Stannade på detta fantastiska hotell i 5 nätter. Finns inget bättre läge i Chicago. Nära till allt. Utmärkt service. Rummen var bra, rent o stilfullt. Runt hörnet av hotellet fanns mycket bra restaurang samt klubbar

  • Bodde här: maj 2012, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack fredrik l
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Peninsula_CH, Manager på The Peninsula Chicago, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Peninsula_CH, Manager på The Peninsula Chicago, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Peninsula_CH, Manager på The Peninsula Chicago, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen