Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Jättefint hotell! Stora fina rum. Det var häftigt att simma i poolen mitt ibland skyskraporna.
Hotellet ligger ett stenkast ifrån Milleniumpark som med sin fantastiska lekplats är ett naturligt tillhåll om man har barn. Där finns även en stor klätterpark.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Karin L
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016

Karin,

Thanks so much for writing us. I'm so glad to hear that you enjoyed your stay with the family. Thanks for choosing the Blu and we look forward to welcoming you back again soon!

Best,
Bob Shelley
General Manager

Omdömet skrevs 16 januari 2016

Vi bor på 18 vån frukost på 17 i loungen där vi blir fantastiskt väl emottagna av värdinnan Marta. Bra frukost. Hotellet erbjuder dessutom pool running track i egen trädgård på taket på tredje vån, mkt stort och välutrustat gym allt extra ordinärt.
Rummen rena och mkt trevliga

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
2  Tack Ola C
Omdömet skrevs 7 augusti 2015 från mobil enhet

Var där 5 nätter i juli som en del av vår smekmånad. Verkligen ett bra hotell!! Trevlig, hjälpsam personal och läget är perfekt. Fräscha rum och gott om plats. Fick ett bra erbjudande från Amoma när jag bokade annars kanske det hade varit för dyrt. Uteplatsen med pooler o löpslinga är uppskattat. Byggnaden är ju dessutom väldigt cool. Frukosten o middag testade vi inte, lite dyrt tycker jag när det finns bra restauranger runt om.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Joakim N
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2015

Thank you for writing us about your recent hotel stay for your honeymoon. I am thrilled to hear about how much you enjoyed your stay with us. Thank you for choosing the Blu and we look forward to welcoming you back again soon.

Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger perfekt med närhet till Lakefront, parker och inte minst både Marianos (utmärkt mataffär och restaurang där du väljer ur stor salladsbar eller kött som grillas i butiken) och Whole Foods. Trevlig personal. Jag saknar att ha lite utrymme i kylskåpet för egna varor. Det kunde bli lite kö till hissarna, vi var en konferens på 400 personer. Intressant arkitektur med vågig exteriör. Bra konstverk vid konferensavdelningen. Bra taxiservice.

Bodde här: juli 2015, reste i arbetet
Tack Albedonis
Radissonbluaqua, General Manager på Radisson Blu Aqua Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2015

Thank you for your review. I am thrilled to hear that you enjoyed your stay. Thank you very much for choosing the Blu and we look forward to welcoming you back again soon.
Best,
Pierre-Louis Giacotto
General Manager

Omdömet skrevs 13 januari 2015

Spännande hotell med utmärkt läge i Chicago.
Hotellet har en spännande design och mycket fina rum.
Bra restauranger och vänlig och hjälpsam personal.
Och ett stort och fint gym/health club som ingår i rumspriset.

• Bodde här: september 2014, reste i arbetet
Tack Peter W