“Rymligt och prisvärt med perfekt läge”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Discover6 ...
1 omdöme
“Rymligt och prisvärt med perfekt läge”
Omdömet skrevs 8 januari 2019 för en vistelse i december 2018

Lägenheten fungerade bra för 6 personer i tre veckor. Lägenheten ligger ganska nära flygplatsen, så man ser och hör flygplan mellan ca 07-24. Vi hade inga problem med det. Dagtid även en del ljud från byggarbete och från fiskehamnen.

Playa de Melenara har en perfekt strand, bra och prisvärda restauranger och är en perfekt utgångspunkt för utflykter över hela ön.

Playa de Melenara är en turistort med mest lokalbefolkning och en del spanska turister. Inga påstridiga försäljare, stillsamt nattliv. Det finns en matbutik (SPAR) ca 800 m från lägenheten, men en hyrbil rekommenderas. Enkelt att hitta parkering.

Datum för vistelsen: december 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera