“Lurad på pengar”
Omdöme om V.E.S.P.A Bjärred

V.E.S.P.A Bjärred
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Bjärred
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Maten är god,men servitrisen frågade om vi ville ha våra pizzor skivade då sa vi ja. Men när vi fick kvittot sedan visade det sig att det kostade 30 kr att dela 2 pizzor itu. Tycker att man ska förmedla det innan!

Tack rebeccaflodqvist
Johanna C, Chef på V.E.S.P.A Bjärred, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Vi ber om ursäkt för missförståndet och att servitrisen/servitören inte berättade att det kostar extra att dela pizzorna. Att slica kostar inget men att dela en pizza på 2 tallrikar tar vi 15kr per pizza för. Hoppas du ger oss en ny chans trotts händelsen. Ha en bra dag! Kärlek, vespa med team.

Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

På lunch i Bjärred beställde 2 pizzor. Efter 30 min fråga vi var maten var. Den är på väg. 5 min senare kommer servitrisen ut igen och frågar vad vi beställt. vi gör dom direkt tar 5 min. Efter 10 min kommer pizzabagaren ut med goda pizzor. Ersättningen var kaffe och dessert men det fanns inte tid för ytterligare 40min lunch.
Ytterligare en gäst ville ha återbetalning för maten inte kom.

Tack jesperlagernas
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

En av flera bra pizzerior i Bjärred. Vespa har dessutom fantastiskt goda pastarätter. Jag brukar köra på pastaspåret när jag äter på Vespa. Rekommenderas starkt.

Tack Kent G
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Maten var helt ok. Vi ville avsluta med vars en dubbel espresso. Vilken besvikelse! Något vattnigare får man leta efter. Det kunde lika gärna vara vanligt bryggkaffe. Vi påtalade detta men de sa att sådan var deras espresso. 112:- för blask är lite dyrt!

Tack Loredana H
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Vespa ligger i Bjärred centrum. Möjlighet finns att sitta ute i mysiga soffor. Vi åt pasta och avslutade med espresso. Trevlig personal och bra service. God glass finns att köpa. Lokalen är lite tråkig men funktionell. Läget är bra för de som bor i Bjärred och åker kollektivt.

Tack eventing252

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Bjärred tittade också på

Höllviken, Skåne län

Lomma, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt V.E.S.P.A Bjärred? Berätta vad du tyckte!