Omdömet skrevs 25 maj 2020

Perfekt för mtb, löpning och vandring. Stället håller mycket hög klass. Boendes är rent och fint och har ett mycket bra läge. Servicen är långt utöver det vanliga. Jag kommer definitivt återvända flera gånger! Rekommenderas starkt

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Marcus I
Omdömet skrevs 11 januari 2020

De nya ägarna har verkligen satsat. Fräschats upp sedan förra året. Fantastisk service av personalen. God och rejäl mat.
Detta är inte ett hotell utan ett vandrarhem med mycket god standard, nya täcken och kuddar. Tillgång till litet kök med all behövlig utrustning. Dagrum med soffhörna samt matbordshörna och böcker och spel tillgängligt att låna.
Fantastiskt natur intill Snöån. Skidanläggning, vandringsleder.
Kommer gärna igen.

Tack 820kerstina
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Fina omgivningar med goda möjligheter till både skridsko- och skidåkning, enkla men fräscha, nyrenoverade rum, trevlig och varm atmosfär, jättegod mat samt hjälpsam och glad personal! De nya ägarna har verkligen lyft stället!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Bricken1234
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Jättebra mat, trevlig och tillmötesgående personal.
Vackra omgivningar.
Vi har kommit hit i många år med vår musikvecka och de nya ägarna har verkligen sett till att det har blivit ett lyft.
Vi kommer tillbaka nästa nyår!

Tack Ann S
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Mycket vänlig atmosfär, bra personal, god husmanskost. Även lyxig middagsmat på förfrågan. Fin omgivningar, på historisk mark med det tidigare järnbruket. Flexibilitet för önskemål kring vegetariskt, allergier med mera.

Tack magnusb2020