“Otrevlig personal”

Torgboden i Bovallstrand
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Bovallstrand
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Servitrisen tappade min fiskbit på staketet och la snabbt tillbaka den på tallriken i tro om att vi inte såg... I förvåning tog jag emot maten ändå utan att klaga. I övrigt hade personalen en tråkig ton och inställning.

Datum för besöket: april 2021
Tack Casper N

Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Bra mat och trevlig stämning. Opretentiöst men snyggt fixat och inspirerande inredning med sjöfartsdetaljer på ett bra sätt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Sture H
Evelina O, Ägare på Torgboden i Bovallstrand, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vad roligt att ni var nöjda med ert besök hos oss, välkommen tillbaka i sommar.

Omdömet skrevs 24 maj 2020 från mobil enhet

Familjeägd restaurant med gemytlig miljö, och härligt bemötande. God service, och det finns alltid ett leende. Maten är hemlagad, och mycket god. Det är rejäla portioner för ett skäligt pris. Finns möjligheter att sitta både inne och ute. Och i dessa tider kan man även få take away. Rekommenderas :-)

Datum för besöket: maj 2020
3  Tack Calcamma

Vad roligt att höra, varmt välkomna tillbaka i sommar.

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Ätit Fish'n Chips och pannbiff med lök där i sommar!
Otroligt gott och väl tilltagna portioner!
Hämtmat om man vill ha det.
Många goda ölsorter att välja mellan. Alltid lika positiv och trevlig personal

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack 654monicae

Tack för den fina responsen, och välkomna åter!

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe och familjär stämning! Man känner sig som hemma! Enkel och god mat som serveras på ett smakfullt sätt! Hamburgaren "Jonas special" är den bästa våra grabbar har ätit någonsin hälsar dom!! Trevliga ägare och personal!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Marie A

Tack för de fina omdömet och att ni tog er tid att skriva. Ses i sommar.

Resenärer som tittade på Torgboden i Bovallstrand tittade också på

Bovallstrand, Västra Götalands län
Bovallstrand, Västra Götalands län

Besökt Torgboden i Bovallstrand? Berätta vad du tyckte!