Spara
Höjdpunkter från omdömen
Besök med barnen

Vi besökte Tjolöholm slott en solig dag i september 2021. Vårat besök började i slottsbutiken och ... läs mer

Omdömet skrevs 2 september 2021
428johane
Eskilstuna, Sverige
från mobil enhet
Fantastiskt läge

Ett slott som man absolut inte får missa. Fantastiskt läge med havsutsikt. Trevlig trädgård och ... läs mer

Omdömet skrevs 20 augusti 2021
Stickan2013
Lövestad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 272 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Fjärås
från 43,02 US$
från 43,02 US$
från 65,18 US$
från 36,31 US$
Omdömet skrevs 17 juni 2021

Detta är ett underbart gammat engelskt slott. Jag stannade för att se Drottning Viktorias kläder-utställningen. Vilket var värd att se. Nedanför slottet ligger dessutom en vacker badstrand, där jag var några timar.

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack brittan55
Omdömet skrevs 24 februari 2021 från mobil enhet

Min lillasyster fyller 40 år och fick afternoon tea på Tjolöholms slott i present, hon var verkligen supernöjd med hela upplägget. Man fick gärna klä ut/klä upp sig efter eran - vilket vi mer än gärna gjorde!

Maten var jättegod, servicen var strålande och det kändes som man satt i 20-talets anda! Rekommenderas verkligen!

Tack MariaDaNa
Omdömet skrevs 22 december 2020 från mobil enhet

Vackert beläget med fin vandringsmiljö runtomkring. Café finns för den som önskar. En utflykt jag varmt kan rekommendera.

Datum för upplevelsen: december 2020
2  Tack Guara19
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Vi besökte slottet och omgivningen en lördag sista helgen i oktober. Vi fick en snabb genomgång av personal innan vi fick på egen hand med skrivet materiel (pga av pandemin) se oss omkring på slottet. Mycket intressant och trevligt besök. Även mycket vacker slottspark. Tyvärr var vi för sent ute för Afternoon tea men nästa gång hoppas vi på tur.

2  Tack 43 766
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Vi skulle bara på en liten lunchutflykt i regnet. Hamnade här på storstugan och maten va supergod. Vi tog lammkött rätten och cola. Extra plus är att colan va egen närodlad.
Brasan va tänd och utanför smattrade regnet. Inredningen var perfekt gammal och det blev väldigt charmigt, hit kommer vi definitivt tillbaka! Trevlig personal. Sätter sällan 5 stjärnor, men detta ställer förtjänar 5 stars.

Tack ericab342