“Bra stopp mellan Fjärås bräcka och Tjolöholm”

Bräutigams Marsipan & Konfektyr
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Fjärås
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket inbjudande, fräsch och fin liten fabriksbutik som erbjuder smaskiga produkter av marsipan och choklad i mängder och mycket annat gott som glass och fruktdrycker m m.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 11ErikS

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Av olika anledningar ville jag lämna tillbaka varor jag köpt (inget fel på varorna) fick ett väldigt trevligt bemötande!

Datum för besöket: december 2020
Tack Sissel67
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Jättefräsch litet glasscafe’ med både kaffe och massa olika chokladpraliner och marsipan. Fina presentförpackningar. Avsmakning på några praliner. Välstädad och ren toalett och en fin utomhusaltan att sitta och fika på. Nära motorvägen men inte för nära. Hit kommer vi gärna igen. Bra rastställe.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack liselottek626
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Usch och fy vad irriterad jag var när jag kom ut från det stället. Personalen var jättetråkiga och nästintill tykna. Dock var det bra att de sa till kön att hålla avstånd men det hjälpte inte. Glassen var väldigt god så det var ett plus. Värt att åka dit även om personalen var hemskt tråkiga!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 22ellas
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Stannade till för att äta glass. Den var god! Många smaker. Vill man ha sötsaker så fanns mycket att välja på. Trevligt bemötande.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack birgittahkk

Resenärer som tittade på Bräutigams Marsipan & Konfektyr tittade också på

Fjärås, Hallands län

Besökt Bräutigams Marsipan & Konfektyr? Berätta vad du tyckte!