“En verklig fullträff”

Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 2 av 13 Restauranger i Hönö
Beskrivning: I vår butik hittar du blommor och ett väl utvalt sortiment av inredningsprodukter för ditt hem. Vi erbjuder även ett sortiment av delikatesser och vår restaurang serverar en medelhavsinspirerad meny och olika bakverk tillsammans med italienskt ILLY kaffe.

Vi tog oss an en alldeles utmärkt lunchbuffé sista fredagen i maj månad. Särskilt fläskgrytan var en verklig fullträff. Trevlig personal. Prisvärt och ett läge vid havet som knappast går att slå.

Datum för besöket: april 2021
Tack bossej2017

Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Det slumpade sig att vi klev innanför dörren för lite käk. Vad passar bra på Hönö om inte en räkmacka. Supergod. Focaccia och basilikamajo till. Mums i solen med havet utanför.

1  Tack Per-Anders G
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig och serviceminded personal och supergod mat. Hit kommer vi gärna igen.
Rekommenderar att ni bokar bord, populärt ställe vid vattnet.

Tack 314teat
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var en hel familj med barn och barnbarn som firade högtidsdag. Åt charkbricka innan pizzan. Men vi fick inte det goda brödet och röran som grannbordet fick. Alla nöja med pizzorna, jag med Aspargus och barnbarnen med skinka och ost.

1  Tack 567Turist
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Grym räkmacka på Hönökaka.
Trevligt bemötande. Trevligt att sitta vid kajkanten en sommardag. Härligt Rosévin.

Datum för besöket: juli 2020
Tack The63

Resenärer som tittade på Lilling Cottage tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Hönö, Västra Götalands län

Besökt Lilling Cottage? Berätta vad du tyckte!