“Alltid nöjda!”

Boka bord
lör 31/7
20:00
Rankad som nr 2 av 12 Restauranger i Hönö
Beskrivning: I vår butik hittar du blommor och ett väl utvalt sortiment av inredningsprodukter för ditt hem. Vi erbjuder även ett sortiment av delikatesser och vår restaurang serverar en medelhavsinspirerad meny och olika bakverk tillsammans med italienskt ILLY kaffe.
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Alltid lika trevlig service och bra mat, ett måste att komma hit när vi är på besök med medelhavskänsla.

Tack 710peteri
christero411, Ägare på Lilling Cottage, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2020

Hej Peter. Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi. Hälsningar Lilling Cottage

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

I denna butik var vi och kollade deras inrednings sortiment. Det finns en hel del att välja på. Denna gång blev det mest ljus och servetter. På andra sidan av butiken finns det ett matställe som vi kanske besöker nästa gång vi är där.

1  Tack ztam
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi satt utomhus en solig junidag i bra möbler och trivdes. Beställde aperol spritz och hon och tonic som serverades på brickor med tillbehör. Mycket trevligt inslag.
Vi valde pizzor som var väldigt goda. Botten var lite speciell på ett positivt sätt.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Amandaosara

Hej, Tack för fint omdöme härligt att Ni uppskattade mat och dryck. Välkomna tillbaka. Hälsningar Christer, Lilling Cottage

Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Vi satte oss och det kom genast en ung servitris med menyblad.
Sa att vi ville äta dagens lunch. Kl.var 14 på vardag.
Blev upplysta om att det inget dagens lunch pris finns på sommaren.
Vi fick ett annat menyblad som skulle innehålla alacarte.
Vi tittade på detta. Såg bara pizzor,sallader o några smårätter.
Vi har ätit förut av deras surdegspizza.
Den var torr hård o dyr.
Så,,,vi gick därifrån.
Vi kan vara utan restaurang Lilling.

2  Tack AMA190

Hej.

Hej. Vad jag förstår valde du att inte äta hos oss men lämnar ändå ett omdöme på Tripadvisor. Vi har som du säger inte dagens lunch på sommaren utan en sommarmeny med större urval. Vi har bland annat våra uppskattade pizzor bakade på surdegsbotten, 6 val av sallader, Ost & charkbricka, Lillings Fisksoppa, Matjesilltallrik och räkmacka i två storlekar plus lite andra smårätter som vi erbjuder. Hoppas du väljer att pröva någon av rätterna vid ett annat tillfälle, Tack så länge. Hälsningar Lilling Cottage

Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

En tjejkväll en blåsig och grå tisdagkväll blir en superkväll i Lillings mysiga lokaler och deras fantastiskt trevliga personal! En väldigt läskande fördrink, riktigt god mat och bra rekommendationer på dryck. Det mesta går att få glutenfritt och annars fixar de alternativ. Snabb service.
Vi var väldigt mätta o glada när vi åkte hem!

2  Tack challeU

Hej, Stort Tack för fint omdöme och vad glada vi blir att Ni uppskattar det vi gör. Hälsningar vi på Lilling Cottage

Resenärer som tittade på Lilling Cottage tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Hönö, Västra Götalands län

Besökt Lilling Cottage? Berätta vad du tyckte!