eDreams
StayForLong
Agoda.com
Trip.com
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell. Fantastisk utsikt, om du väljer havsutsikt. En trevlig, gemytlig och hjälpsam personal. Sköna sängar. Finns många mysiga butiker, och flera bra restauranger ( som är öppna året om). Hyr gärna cykel och upptäck de andra öarna runtomkring. Kan också rekommendera de olika vandringslederna som finns i närheten.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack REAC14
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Fina rum och bäst är det givetvis att kosta på sig ett som vetter mot havssidan om möjlighet finns. Frukostbuffen är helt o'key. Personalen är serviceinriktad och vänlig.
Vi åt aldrig på hotellets restaurang så inget omdöme om den !! Bra krogar annars runt hörnen !
Ett underbart klippbad finns c:a 200 m från hotellt. Guidade båtturer precis utanför hotellet. Det är säkert mysigt att bo här även utanför sommarsäsongen - rätta kläder bara Vi återkommer gärna !!

Rumstips: Se här ovan !
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack gurano52
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ett trevligt hotell nere vid hamnen. Rummen var fräscha. Frukosten ok. Dock verkar hamnen vara ett tillhåll för öns ungdomar vilket medförde ett jäkla liv på natten. Detta är dock inte hotellets fel. Finns en restaurang som är kopplad till hotellet. Bra bemötande vid incheckningen.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack ingela s
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht hotell. Fick ett rum mot baksidan, utan balkong. Blev väldigt varmt på natten då fönstret ej var öppningsbart. AC:n fungerade tyvärr inte heller. Återkommer gärna och hoppas på att få ett rum mot havet.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack YCM63
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Vi bokade ett standardrum på Hotell Trubaduren i hamnen på Hönö.
Vid ankomsten hade personalen uppgraderat oss till ett stort familjerum med en kanonfin utsikt över hamnen, butiker och restauranger. En stor terass med utgång direkt från rummet. Bra issolering mot ljud utanför.
Frukosten var helt okej med både äggröra, fläsk och stekta korvar samt olika bröd med pålägg, yoghurt och juice.
Personalen var vänlig och trevliga.
Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera hotellt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Per A