Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht hotell. Fick ett rum mot baksidan, utan balkong. Blev väldigt varmt på natten då fönstret ej var öppningsbart. AC:n fungerade tyvärr inte heller. Återkommer gärna och hoppas på att få ett rum mot havet.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack YCM63
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Vi bokade ett standardrum på Hotell Trubaduren i hamnen på Hönö.
Vid ankomsten hade personalen uppgraderat oss till ett stort familjerum med en kanonfin utsikt över hamnen, butiker och restauranger. En stor terass med utgång direkt från rummet. Bra issolering mot ljud utanför.
Frukosten var helt okej med både äggröra, fläsk och stekta korvar samt olika bröd med pålägg, yoghurt och juice.
Personalen var vänlig och trevliga.
Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera hotellt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Per A
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt läge i hamnen med utsikt över havet. Vi var två par som valde rum med utsikt och vi kunde sitta på den härliga uteterassen som var gemensam för alla som valt mot havet. Stort och rymligt och sådan härlig sommarkänsla!
Det som var ett litet minus var att ac:n inte fungerade i hettan på något av våra rum så det blev hemskt varmt på natten.
Frukosten var sparsam ( pga Corona) men innehöll det man behövde och var god. En mycket trevlig uteservering som tillhörde hotellet fanns precis nedanför.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Amandaosara
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Charmigt, familjärt hotell. Funkar bra off season. Ljud utifrån (och inifrån) hörs väl. Rum över vandrarhemsstandard. Dryg 1600/natt för dubbelrum är saftigt. 500 för mycket. Enkel frukost. Väldigt trevlig personal och bra läge. Rum med balkong e att föredra. Fin utsikt

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Hejadigule
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Var på en weekend på Hönö. Checka in på detta minihotell. 10rum alla bokade. Frukosten god. Tyvärr var det mesta slut. Personalen ursäkt var att det skulle varit mer personal. Rummen fräscha men värmen trasig. 18-19 grader. Erbjöds annat rum men där var kallare. Tekokaren trasig.
För priset 1500:- förväntar jag mig ett ordinarie rum med värme och frukost :/..
Många gäster klagar på värmesystemet här på tripp sommar som vinter.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack jesperlagernas