“Så gott!”

Restaurang Trubaduren
Rankad som nr 11 av 13 Restauranger i Hönö
Middagsalternativ: Middag, Uteservering
Beskrivning: Restaurangen ligger på kajkanten och har öppna glaspartier som bjuder på utsikt över havet och Långholmen. Vi har plats för upp till 120 gäster inne samt ytterligare 100 på uteserveringen. I vårt kök tillagas all mat med kärlek och omsorg. Vi använder färska råvaror och erbjuder en välkomponerad meny med kött, fisk, skaldjur och vegetariskt. Vi har fullständiga rättigheter och ett brett öl- och vinsortiment. På helgerna har vi ofta bra erbjudande med varmrätt och dryck inkluderat. Varje helg spelar en DJ LP-skivor från -50,-60,-70,-80-talet till nutid i vår bar. Vi har även olika evenemang och musikkvällar med levande musik och trubadurer.
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt räksmörgås o taco med puller pork vid sommarvärmen. Det var himmelskt gott! Perfekt balanserade smaker på en väldigt fin uteservering precis vid havet. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
Tack shatanja

Omdömet skrevs 7 december 2019

Urkass attt stänga baren 21.00 när det står i texten öppet 12-sent, det var en del folk som var förbannade.

Datum för besöket: december 2019
Tack Omlandic
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Gräsligaste torsk jag någonsin ätit.Var där med goda vänner och min familj alla tyckte det var jätteäckligt då vi upptäckte mask i fisken, en förstörd lördagsmiddag på grund av detta,det lär dröja innan det blir torsk igen och inget mer besök på trubaduren

Tack Lars-göran g
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Kaos! Lång väntetid, fel mat, torr kyckling och fel på notan. Inget ställe vi går tillbaka till
Rekommenderas ej

Tack PeterB9938
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Sämsta maten vi upplevt
Efter en timmas väntan serveras osmakligheter som borde förbjudas
Bemannat av praktikanter, både i köket och serveringen
Undvik till varje pris!

Tack Happiness316839

Resenärer som tittade på Restaurang Trubaduren tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Hönö, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Trubaduren? Berätta vad du tyckte!