Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Fina rena rum, läget helt fantastiskt, en härlig båttur med kunniga o jättetrevliga Svenne o hans bror vid hummerfisket, goda mackor ute på Vinga, jättefint konferensrum med utsikt över havet, en härlig middag med alla havets läckerheter och sedan dan efter en jättegod frukost med kanonbra service!

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Hummerfiske
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Havskatten är en riktig pärla på Hönö bara ett par minuter från färjan till Hisingen. Fräscha rum med allt man behöver precis vid kajen. Stort, luftigt konferensrum på plan 2 och kök/matsal på bottenvåningen. Mycket välutrustat kök som vi lånade på kvällen för att laga middag, som en teamaktivitet. Det som vi upplevde som speciellt var bemötandet av Svenne och Roger som verkligen såg till att vi trivdes. Tack!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack KeaGothenburg
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk lokal att ha alla typer av evenemang i. Fräscha rum och extremt trevlig personal! Varit här på bröllop två gånger och sovit över båda gångerna. Det är ett nöje att vistas i lokalen och med alla nya tillbyggen som bastu och bubbel

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Kristoffer S
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Fräscha och funktionella rum med tillgång till ett hypermodernt stort kök med fantastisk utsikt över båthamnen samt mycket trevlig och tillmötesgående personal! Ca 10 min promenad till en härlig klippstrand. Vi återkommer!

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Lena B
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Trevlig personal,bra service. Fint läge nära havet och affär med generösa öppettider. Små sovrum men desto större och finare gemensamma utrymmen. Balkong och uteplatser i alla väderstreck Rent och snyggt, bra ordning. Fint med brochyrer och information om öarna. Fräscha sängkläder och handdukar och bäst av allt man behöver inte städa.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack inger p