Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk lokal att ha alla typer av evenemang i. Fräscha rum och extremt trevlig personal! Varit här på bröllop två gånger och sovit över båda gångerna. Det är ett nöje att vistas i lokalen och med alla nya tillbyggen som bastu och bubbel

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Kristoffer S
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Fräscha och funktionella rum med tillgång till ett hypermodernt stort kök med fantastisk utsikt över båthamnen samt mycket trevlig och tillmötesgående personal! Ca 10 min promenad till en härlig klippstrand. Vi återkommer!

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Lena B
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Trevlig personal,bra service. Fint läge nära havet och affär med generösa öppettider. Små sovrum men desto större och finare gemensamma utrymmen. Balkong och uteplatser i alla väderstreck Rent och snyggt, bra ordning. Fint med brochyrer och information om öarna. Fräscha sängkläder och handdukar och bäst av allt man behöver inte städa.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack inger p
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Jag tycker detta boende har varit exceptionellt bra.Vi på cykelsemester har fått allt vi önskar och mer därtill.Trevligt bemötande,fräscha rum m lakan,handdukar och slutstäd(ej lyhört alls),fina och stora ytor för matlagning&sällskap,ägarna var noga med bemötande,service och städning.Fin miljö,nära ica&bad
Kommer rekommendera vidare!

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack tornqvistmalin
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig personal (Svenne o John) gjorde allt för att vi skulle trivas. Fina, rena rum med egen uteplats. Jättefina allmänutrymme med gott om plats. Härligt trädäck mot havet att äta frukost på. Vi hyrde cyklar genom Havskatten vilket funkade fint. Nu när vi vet att ni finns återkommer vi gärna. Ett extra plus är nya färjelinjen Stenpiren-Hönö.

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack Carina A