Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Fräscha och funktionella rum med tillgång till ett hypermodernt stort kök med fantastisk utsikt över båthamnen samt mycket trevlig och tillmötesgående personal! Ca 10 min promenad till en härlig klippstrand. Vi återkommer!

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Lena B
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Trevlig personal,bra service. Fint läge nära havet och affär med generösa öppettider. Små sovrum men desto större och finare gemensamma utrymmen. Balkong och uteplatser i alla väderstreck Rent och snyggt, bra ordning. Fint med brochyrer och information om öarna. Fräscha sängkläder och handdukar och bäst av allt man behöver inte städa.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack inger p
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Jag tycker detta boende har varit exceptionellt bra.Vi på cykelsemester har fått allt vi önskar och mer därtill.Trevligt bemötande,fräscha rum m lakan,handdukar och slutstäd(ej lyhört alls),fina och stora ytor för matlagning&sällskap,ägarna var noga med bemötande,service och städning.Fin miljö,nära ica&bad
Kommer rekommendera vidare!

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack tornqvistmalin
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig personal (Svenne o John) gjorde allt för att vi skulle trivas. Fina, rena rum med egen uteplats. Jättefina allmänutrymme med gott om plats. Härligt trädäck mot havet att äta frukost på. Vi hyrde cyklar genom Havskatten vilket funkade fint. Nu när vi vet att ni finns återkommer vi gärna. Ett extra plus är nya färjelinjen Stenpiren-Hönö.

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack Carina A
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

När man inte förstår att hantera ett missförstånd bättre ön att man skäller ut gästerna ja då har man definitivt visat att man inte har i branschen att göra. I hela mitt liv har jag både jobbat inom flyget samt inom hotell/rest och har en enorm uppsamlad erfarenhet av hotell Världen över.
Detta var en otroligt trist upplevelse och som sagt det är när det uppstår situationer som går utanför det vanliga man visar sin kapacitet. Här visade man klart och tydligt att man stod över gästen. Dessutom alldeles för dyrt! Bädda sängen själv ??? Nej det har jag aldrig behövt göra på ett hotell som kostar 1200kr natten exkl frukost.

Datum för vistelsen: april 2018
3  Tack LiguriaMalmoe