“Härlig lunch”
Omdöme om Nya Kroken

Nya Kroken
Rankad som nr 5 av 13 Restauranger i Hönö
Beskrivning: Vi lagar från grunden! På Nya Kroken får du god och vällagad mat. Vi prövar ut nya rätter och smaker inför varje ny meny och vi lyssnar på våra kunders önskemål. Varmt välkommen att uppleva mat på riktigt i vår mysiga restaurang och på vår uteservering som oftast erbjuder lä från havets vindar.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi blev mycket trevligt bemötta och åt lördagslunch. Jättegod grillad palsternacka med chèvre som var rejält tilltagen, samt en stor och saftig hamburgare. Allt var jättegott och miljön är trevlig. Ett stort plus är att man får ta med hunden.

Datum för besöket: februari 2020
Tack gabriellar18

Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Beställde in oxfilé med pasta omkastad i pepparsås. Det smakade gott, framförallt köttet, såsen kunde haft en aning mer peppar i sig. I en trevlig miljö i käraste Klåva hamn är uteserveringen belagt i kvällssolen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Guara19
Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

Vi provade deras fisksoppa och blev inte besvikna, den var otroligt god. De har en mysig uteservering.

Tack jorgenhaa
Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Åt en riktigt god lunch här en fin sommardag.
Varmrätt, tre att välja mellan, salladsbuffe', kaffe och kaka för en rimlig peng.
Mysigt inne och det går även att sitta utomhus.
Trevlig personal.

Tack 853Mimmi
Omdömet skrevs 9 juni 2019 från mobil enhet

Vi åt en mysig och vällagad lunch. Lunchen var a la Carte (vi var där en söndag) så därmed lite dyrare än när det är vanlig lunchmeny. Men som sagt bra utbud och gott.

Tack 300MariaR

Resenärer som tittade på Nya Kroken tittade också på

Hönö, Västra Götalands län

Besökt Nya Kroken? Berätta vad du tyckte!