Spara

Hönö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 71 omdömen

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Guiden och skepparen Bosse har skapat något alldeles extra. Turen var personlig, rolig och underhållande. På vägen till och från ön Vinga berättades spännande historier från förr. Kommer rekommendera denna turen till flera personer i min närhet.
Tack Bosse för en fantastisk eftermiddag på din båt!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack Oline_Andersson
Belleamie2018, Ägare på Hönö Tourist & Fishing, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2020

Tack Oline för de fina orden de värmer verkligen, hälsa de övriga i sällskapet.
Bosse

Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Jättebra guidad tur till Vinga med kapten Bosse vid ratten. Mycket intressanta historia fick vi höra under färden ut till Vinga. Kan verkligen rekommenderas

Tack kaerranp
Belleamie2018, Ägare på Hönö Tourist & Fishing, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2020

Stort tack för den fina rekommendationen
Bosse

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Turen till Vinga var verkligen genomtrevlig, och kapten för skutan höll låda på sitt alldeles egna sätt, vi fick höra om inte bara Evert Taube utan även om sälar och tyska ubåtar m.m. Rekommenderas varmt!

Tack AoMiLund
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Härlig båttur och skeppar’n var föredömlig i att hantera båt, stämning och coronaregler. Stort tack för en toppendag!

Tack PU200
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Så roligt och imtressant, våra barn tyckte sälsafarin var en höjdare. Vi hade en jättehärlig eftermiddag. Det märks att Bosse har ett brinnande historieintresse, och det förmedlade han så fint till oss som var med på båtturen.

Tack annelkjar