“Wow-känsla ”

Boka bord
tis 1/12
20:00
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Mollösund
Beskrivning: Restaurang, Bar och nattklubb vid kajkanten i pittoreska Mollösund. sommaröppet från 15 juni-15 augusti, vår och höst helger, ring för mer detaljerade öppettider.
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Härligt läge i hamnen , vi åt musslor som var helt underbara. Vi åt Bara lunch , för vi hade bokat bord på ett annat ställe vilket vi ångrade. Vi kommer tillbaka och provar middagen nästa gång.

Tack Petsve10

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Häftig lokal med fin utsikt över havet, god mat (moules frites), trevlig ljudnivå och musik. Proffsig service.

Tack 911fredrikat
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Ett av de bästa ställena jag varit på.
Personalen var väldigt serviceinriktad och trevlig. Maten var jättegod och vi fick den snabbt trots mycket folk.

Tack tobbef140
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Mycket god mat och jättefin service. Vi var ett större sällskap och fick ett eget bord på ovanvåningen. Personalen var professionell och uppmärksam. Tack, vi kommer tillbaka.

Tack christinawE8415KV
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god fisk! Maten var otrolig, något dyrare men väl värt dem pengarna. Bra service! Men dock ganska litet ställe.

Tack Mickeyhey

Resenärer som tittade på Movitz Magasin tittade också på

Mollösund, Västra Götalands län

Besökt Movitz Magasin? Berätta vad du tyckte!