“Härlig middag med bra service”
Omdöme om Movitz Magasin

Movitz Magasin
Boka bord
fre 27/11
20:00
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Mollösund
Beskrivning: Restaurang, Bar och nattklubb vid kajkanten i pittoreska Mollösund. sommaröppet från 15 juni-15 augusti, vår och höst helger, ring för mer detaljerade öppettider.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Mycket god mat och jättefin service. Vi var ett större sällskap och fick ett eget bord på ovanvåningen. Personalen var professionell och uppmärksam. Tack, vi kommer tillbaka.

Tack christinawE8415KV

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god fisk! Maten var otrolig, något dyrare men väl värt dem pengarna. Bra service! Men dock ganska litet ställe.

Tack Mickeyhey
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Kvällsbesök, fick vänta lite för att få bord.
Servisen var varken super eller dålig. Lite mer intresse för gästens besök då detta inte visades förrän vi hade ätit klart. Maten var god (musslor och pizza).
Vi satt på ovanvåningen som var trevlig, något högljutt, delvis pga ett stort sällskap men även lite hög musik.

Tack wbrunius
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Servicenivån är rätt låg här.

Beställde pizzor som skulle vara supersmarriga men det var inte mkt smak i dom. Enda smak var skinkan och vitlöken, annars helt smaklösa, jag menar HELT smaklösa......

Att få mer att dricka kunde vi glömma att få till bordet, trots flera försök att få kontakt så blev det att själv masa sig in till baren och hämta själv.
Inte ens när dom dukar av borden frågar dom om man vill ha nåt mer utan tyst o surt dukar av..
Till kaffet finns heller inget socker, det har dom inget och en restaurang som inte har socker i köket....ja...

Tack Peter A
Omdömet skrevs 6 juli 2020

Väldigt goda musslor och fiskrätter.
Ungdomarna var mycket nöjda med burgarna också och de vet vad de talar om i den vägen... : )
Väl värt ett besök!
Trevlig service.

Tack petrao503

Resenärer som tittade på Movitz Magasin tittade också på

Mollösund, Västra Götalands län

Besökt Movitz Magasin? Berätta vad du tyckte!