Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Vill man uppleva ett besök på vingård utan att lämna landet är detta ett trevligt alternativ. Mycket rimliga priser på mat även om vårt besök enbart var en rundvandring på egen hand på fältet med vinstockar och sedan delade av en flaska av gårdens hyllade vitvin ger jag miljön toppbetyg. Ett bröllopssällskap anlände och gården verkar uppskattas av såväl strögäster som större, inbokade grupper.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Jan B
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Jättegod mat på kvällen.
Till frukosten möts vi av överfyllda askfat från kvällen innan och tomglas.

Vi är nästan först på frukosten lite efter 08:00 och de flesta borden är kladdiga från frukosten dagen innan, med äggskal och fläckar. Klart ofräscht. Detta gällde även dag 2 så det var ingen tillfällighet.

Knäckebröden man tog var gamla då de var sega och inte krispiga.
Äggen visste man inte hur länge de kokt men på fråga var det runt 12 minuter!!

Middagen på kvällen var trevlig med väldigt serviceinriktad personal.

Rummen riktigt mysiga men lövtunna väggar till grannarna.

Med ett pris på nästan 2.000 SEK per natt för familjerum inklusive frukost så förväntar jag mig betydligt mer av den.

Tyvärr var det så pass ofräscht att det drar ner betyget betydligt.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack Patrik H
AnnetteIvarsson, Ägare på Arilds Vingard, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017

Oj det hördes inte kul, 12 minuter stämmer men det är för att de kokas i ugn och blir då jämförbara med 7 minuter. Askfaten står ju avskilt och ska såklart tömmas men görs kanske inte alltid innan frukosten görs färdig.
Ska prata med frukosttjejerna angående borden, tack för påpekandet, ni kunde bett mig när ni var här så hade jag fixat till det:) Vi vill ju att alla är nöjda. Skönt att vissa delar var till belåtenhet i alla fall. Ha en trevlig höst.

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Ett trivsamt boende i genuina skånelängor. God mat serveras till en rimlig kostnad och till det dricker man det egentillverkade vinet. Lite lyhört i rummen men gratis öronproppar erbjuds. På morgonen serveras en omfattande och god frukost. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Jan6306
AnnetteIvarsson, Chef på Arilds Vingard, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017

Tack för ett trevligt omdöme. Ha en skön höst

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Boendet i vårt rum var blandad med fräscht och rent men dock lite litet. Bra bemötande och god mat från deras restaurang med egenodlat vin på menyn. Frukosten var okej men inget utöver det vanliga. Mysig miljö att bo i, intill vinrankor och Skånes lantliga miljö.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Milladjurfors

Vad härligt att ni gillade vårt ställe, tack för besöket.

Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Spenderat 2 nätter här & kan inget annat än att hylla denna idyll ! Fantastisk miljö & personal som verkligen är super . Maten var bland det bästa vi ätit ❤️. Det vita vinet från gården var otroligt gott . Härligt att man kan ta med sig hund . Sköna sängar & mysiga rum , dock små men helheten på detta ställe gör att det spelar ingen roll . Vi vill verkligen komma tillbaka & kommer med all säkerhet göra det i framtiden . Tack Arilds Vingård .

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Katrinpalmu

Tack så jättemycket för fina ord. Ni är varmt välkomna tillbaka.