Omdömet skrevs 6 juli 2018

Rusthållaregården är ju en klassiker som vi inte hunnit med att besöka av olika anledningar. Egentligen är det ju gåsamiddagen vi vill prova här men då får vi vänta till november!! Idag blev det en lunch och efter några dagar med fisk gick vi på det som alla har idag på sin meny, nämligen Burger. Här kallas den Hamburger Limousine och det gjorde den skäl för. Karamelliserad lök, bra bacon, lagom grillad och med fina dressingar till. Potatisen var en spännande variant som tilltalade oss, hel fritérade på något märkligt sätt men jätte smaskiga. Topplocket hade en stämpel med Arild 1675 som var lite småkul. Trevlig serveringspersonal och som sagt, utsikten är bland det grymmaste någon krog kan erbjuda. Solen på terrassen gjorde inte saken sämre. Definitivt värt en omväg och rekommenderas den kräsne burgarenörden.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Ulf S
Elin A, Receptionschef på Hotel Rusthållargården, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2018

Tack Ulf för ditt din fina kommentar till oss.
Vad härligt och höra allt var till belåtenhet.
Hoppas vi får se dig här på gåsamiddagen lite längre fram.

Varmt välkommen åter till oss och med önskan om en skön sommar!

Bästa Hälsningar
Elin Andréasson
Receptionschef

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Var på besök och vi kunde verkligen njuta av både mat och spa samt att vi blev bemött på bästa möjliga sätt vi kommer stanna lägre nästa gång, sätt er med en drink vid den öppna brasan så mysigt. Att även promenera i Arild är fint, köpa färsk fisk i hamnen, båttur till nimis... besök även stand hotel som har en pub från 17 talet

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Mario L
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Väldigt trevlig vistelse, strul i receptionen drog ner betyget, fick fel rum, fick restnota på det förbetalda rummet och i deras SPA som för övrigt var väldigt trevligt var jacuzzin sönder under hela vistelsen. Miljön var annars väldigt fin både på hotellet och i den pittoreska byn.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack 7amp
Omdömet skrevs 9 februari 2018

Har varit här ett flertal gånger förut. Har alltid fått ett personligt och bra mottagande. Servicen är utmärkt och standarden motsvarar förväntningar. Matsalen med utsikten över hamnen och Skäldervikens vatten är underbar.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack berntarnel2018
Madeleine S, Hotelldirektör på Hotel Rusthållargården, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2018

Hej,

Härligt att ni hade en fina konferensdagar hos oss.
Alltid kul med återkommande gäster som trivs och uppskattar vår produkt.
Varmt välkommen tillbaka!

Vänligen
Madeleine Svanberg

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Allt igenom en fantastisk vistelse. Underbart Spa, och en restaurang med helt magisk mat med lika kunnig personal. Absolut ett måste att besöka. Fina rum med en utsikt över vattnet. Arild är verkligen en pärla.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Peter1970Spanien

Hej Peter,

Jag håller med dig om att Arild är en pärla och Rusthållargården en liten oas precis som du beskriver det.
Tack för att ni var våra gäster och varmt välkomna tillbaka!

Vänligen
Madeleine Svanberg