“Bra men pyttelite”

Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Arild
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Maten var det inget fel på. Vi åt en trerätters med soppa, torsk och creme brulée. Vi var långt ifrån märkbart mätta. Soppan var 5 skedar stor. Funkar dåligt för en trerätters för 550 kr. Skärpning........

Tack Rickard S

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Tog en tur ner till Skåne och besökte Rusthållargården. Vi bodde på hotellet och det var ok, men maten på restaurangen....helt fantastisk. Vi åt en tre-rätters meny och tog det vinpaket som rekommenderades till. Maten och vinet matchade perfekt och efterrätten är en av de bästa jag smakat!
Servicen var också utmärkt, närvarande utan att vara påträngande och mycket kunnig.

Tack Jeanette H
Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt en trerätters meny med hummersoppa till förrätt, hjortstek med potatiskaka till huvudrätt och en efterrätt med äpplen, vanilj och kavring. Allt var fantastiskt gott och mängden mat var precis rätt! Atmosfären och miljön är mysig med utsikt över hamnen och havet. Denna restaurang kan verkligen rekommenderas.

Tack JIFpw
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Underbart trevlig restaurang, hög klass på maten och ett bemötande i särklass. Vi bad om ett bord vid fönster mot havet, vilken utsikt!

Tack Lena G
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt skånsk gris med goda tillbehör och drack lokalt vin från bygden. Det smakade utomordentligt gott och personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Tack Jacksonsweden

Resenärer som tittade på Rusthållargården tittade också på

Höganäs, Skåne län

Besökt Rusthållargården? Berätta vad du tyckte!