“När man ändå hälsar på hos Carl Larsson.”
Omdöme om Hyttstugan

Hyttstugan
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Sundborn
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Pass på att äta gott när du ändå har tagit dig till Sundborn för att besöka Carl Larsson gården så ligger Hyttstugan
på samma gata.

Tack Berthil J

Omdömet skrevs 5 december 2017

Med hopp om förbättring mot föregående år åt vi en jullunch och blev oerhört besvikna på maten då priset är på tok för högt för det som serverades! Jansson smakade inte ens Jansson jag vet inte vad det ärligt talat smakade. Prinskorvarna var osmakliga och köttbullarna gick inte ens att äta. Julskinkan och citrusillen var jättegod men det uppväger inte resten av maten tyvärr.

1  Tack Waleyra
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt en "Världsarvsbuffe" för SEK 199/person och den var inte värd mer än högst priset för en dagens lunch runt SEK 95.
Fantasilös, smaklös och ofräsch. Utöver det mycket disk på borden som inte plockades av särskilt ofta vilket gjorde att det satt mycket fåglar på borden och festade. Restaurangmiljön var inte heller på något sätt anpassad till orten och Carl Larsson. Mitt tips är - åk vidare och hitta något annat. Ska ni bara fika ligger det däremot ett jättemysigt trädgårdscafe' med hembakat bröd alldeles bredvid på Stora Hyttgården.

2  Tack Bwigge
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Julbordet var mycket bra med god och hemlagad mat trevlig personal, bredvid Carl Larsson gården får man en genuin känsla, toppenställe

Tack Mika S
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Gott kaffe i härlig miljö med mycket smakligt bröd.Visning i huset 15.00 varje dag.Trädgård med många intressanta växter.

Tack Clas S

Resenärer som tittade på Hyttstugan tittade också på

Falun, Falu Kommun

Besökt Hyttstugan? Berätta vad du tyckte!