“Vilken pärla! ”

Väderstad Centralkrog
Rankad som nr 2 av 2 Restauranger i Väderstad
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 2 oktober 2020 från mobil enhet

Vilken pärla! Var på genomresa och såg en skylt längst E4an om en restaurang i Väderstan. Så glad att vi körde dit! Mysiga lokaler, trevlig personal och supergod husmanskost. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack amandafQ7817CQ

Omdömet skrevs 17 september 2020

Vi tänkte äta lunch på Väderstads Centralkonditori, kön var lång så vi testade Krogen i stället! God mat och vänlig personal. Hit återvänder vi gärna.

Datum för besöket: september 2020
Tack Margareta K
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vällagat med egna inläggningar på salladsbordet och mycket trevlig stämning av proffsig personal. Väl värt en avstickare från E4an eller en utflykt!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack sdM9290XD
Omdömet skrevs 29 maj 2020 från mobil enhet

Trevligt välkomnade och vällagad fräsch och god mat. Toppenlunch helt enkelt. En genuint trevlig överraskning för några hungriga och trötta vandrare på genomfart.

Datum för besöket: maj 2020
Tack evaols71
Omdömet skrevs 8 maj 2020

Tack för en helt fantastiskt lunch idag fredag 8/5 2020! Soppa,sallad,bröd, fisk, kött, pannkakor (riktig grädde samt riktig sylt dessutom ett fantastiskt bemötande
Vi kommer snart tillbaka.Ni får högsta betyg. Hälsningar Hans Källström

Datum för besöket: maj 2020
Tack Hassesinatra

Resenärer som tittade på Väderstad Centralkrog tittade också på

Väderstad, Östergötlands län

Vadstena, Östergötlands län
Mjolby, Östergötlands län

Besökt Väderstad Centralkrog? Berätta vad du tyckte!